Fredagen den 23 januari inleder värnamobaserade Finnveden Säljkraft tillsammans med Företagarna året med en inspirerande säljlunch.
– Att ha en framgångsrik säljorganisation i sitt företag är bland det viktigaste som finns, och under lunchen vill vi ge energi till säljare, marknadspersoner och företagsledare för att inspireras och nätverka för att glänsa ytterligare i sin roll, berättar Jonas Gallneby vid Finnveden Säljkraft.
Dagen till ära kommer Helena Nordström från Placebrander AB att hålla ett anförande inom ämnet ”Konsten att marknadsföra en plats”. Allt fler företag använder möjligheten att stärka sitt varumärke med ett platsvarumärke. Associationer till Sverige och Småland har under lång tid skapat framgång för företag som exempelvis VOLVO och IKEA. Dessutom inser allt fler i den heta talangjakten att talangerna inte enbart väljer ett företag utan också en plats att bosätta sig på.
Jonas Gallneby vet vilken guldgruva våra företag sitter på, därför är det viktigt företagets säljare kan nå ut på marknaden i och utanför Sverige.
– Vi har sett många exempel på framgång när vi utbildat säljare genom åren. Jag är övertygad om att denna säljlunch kommer att bli fullsatt avslutar Jonas.
Personalen på Finnveden Säljkraft lanserar Säljlunch.